11.5.2024

Publication-X

"in tenebris moderni diei, solum bellum est"

Ilmastokiihkoilijoista transsukupuolisuuteen, Trumpin palvontaan ja kristilliseen sionismiin: elät maailmassa, jota hallitsee IRRATIONAL SECTS -ryhmäajattelu

8 min read
Ilmastokiihkoilijoista transsukupuolisuuteen, Trumpin palvontaan ja kristilliseen sionismiin: elät maailmassa, jota hallitsee IRRATIONAL SECTS -ryhmäajattelu

Pikalinkki tähän artikkeliin: https://publication-x.com/nq76

Elämme kulttien hallitsemassa maailmassa. Melkein jokainen on jonkin kultin jäsen. Teillä on ilmastokultti, joka jotenkin uskoo, että hiilidioksidi on haitallista planeetalle, vaikka hiilidioksidia tarvitaan fotosynteesiin ja kaikkien puiden, ruohojen ja ruokakasvien kasvuun. Sitten on LGBT-kultti, joka uskoo, että on oikein silpoa lapsia transsukupuolisuuden nimissä tai kastroida heidät kemiallisesti sen jälkeen, kun heidät on vakuutettu heidän olevan vastakkaista sukupuolta. Tämä on yksinkertaisesti eräänlaista äärimmäistä lasten hyväksikäyttöä. Mutta kultin jäsenet toimivat ikään kuin se olisi valaistumisen muoto, kirjoittaa Mike Adams.

Mutta kultit eivät rajoitu vain liberaaleihin tai edistyksellisiin. Oikealla on paljon kultteja. On olemassa Trump-kultti, joka uskoo, että Trump on pelastajamme ja että jos hänet valitaan uudelleen toisen kerran, hän palaa valtaan ja ratkaisee kaikki Amerikan ongelmat, mukaan lukien laittoman maahanmuuton, sodat, korruption ja kaiken muun. On myös Israel-myönteistä lahkoa, jota heijastelevat monet lännen kristityt sionistit, jotka ajattelevat, että Israelin massiiviset palestiinalaisten pommitukset (ja muiden arabimaiden valloitus) ovat tie temppelin jälleenrakentamiseen ja Kristuksen paluuseen, mikä antaa kristityille mahdollisuuden elää uudessa kultakaudella 1000 vuotta, ilmeisesti ilman muslimeja, sikhejä, buddhalaisia ​​tai ketään muuta.

Mukana on myös Q-kultti, joka uskoo, että valkohattuiset suunnittelevat salaa pelastaakseen Amerikan joukkopidätysten avulla ja että kaikki meihin kohdistuvat kauhut ovat vain osa monimutkaista elokuvaa, joka meidän kaikkien on katsottava, jotta voimme olla vaikuttuneita totuus paljastuu suurena yllätyksenä. Ja sitten olemme pelastuneet.

Mitä yhteistä kaikilla näillä lahkoilla on? Ne kaikki pyörivät sen ajatuksen ympärillä, että meidät pelastetaan ulkopuolisella voimalla. Trump-kultti uskoo, että Trump pelastaa meidät. Ilmastokultti uskoo, että tiede pelastaa meidät. Tietenkin on olemassa myös rokotekultti, joka uskoo, että myös kokeellisten biologisten aseiden ruiskuttaminen pelastaa meidät. LGBT-kultti uskoo, että transsukupuolisuus vapauttaa ihmiskunnan. Ja on saatanallisia kultteja, jotka uskovat, että satanismi on paras ilmaus ihmisen vapaudesta. Kristillinen sionistinen lahko uskoo, että väkivalta on vastaus pelastukseen Kristuksen kautta. Ja on kaikenlaisia ​​julkkiskultteja, jotka uskovat, että erilaiset julkkikset pelastavat meidät, jos annamme heille enemmän valtaa maailmassa.

Yleinen teema tässä on, että sen sijaan että ymmärrät, että omat tekosi muuttavat maailmaa ympärilläsi tai että sinulla voi olla henkilökohtainen, yksityinen suhde Jumalaan, etkä tarvitse välittäjiä, jotka kääntävät uskonnollisia tekstejä auttamaan sinua. Kerro heille, mitä he tarkoittavat, totuus on, että kaikki nämä kultit etsivät vastauksia ulkopuoleltaan. Ja kaikissa näissä lahkoissa on epätoivoa. On järjetöntä toivoa sekoitettuna epätoivoon. Heidät on kipeästi pelastettava, ja he haluavat asettaa irrationaalisen toivonsa ulkopuoliselle voimalle saavuttaakseen sen. Heidän tarvitsemansa vastaukset löytyvät aina ulkopuolelta, ei sisältä. Siksi heikkomieliset pyrkivät liittymään kultteisiin, koska se vapauttaa heidät kaikesta vastuusta omista teoistaan. Heidän tarvitsee vain uskoa kulttiin ja ulkopuolinen voima vie heidät utopiaan, jos he uskovat tarpeeksi (ja näyttävät tappavan tarpeeksi ihmisiä).

Suodata maailma kulttisi mukaan

On myös teknokultti, joka uskoo transhumanismiin sekä ihmisen ja koneen fuusioimiseen ja palvoo siten teknologiaa ja tekoälyä jumalinaan. Kaikille näille lahkoille on yhteistä rationaalisuuden hylkääminen. Sen sijaan, että katsoisivat ympärillään olevaa maailmaa ja ottaisivat vastaan ​​todisteita ja havaintoja (ja prosessoisivat niitä tavalla, joka on juurtunut järkeen), he sen sijaan suodattavat ympäröivää maailmaa niin, että se on yhdenmukainen heidän lahkonsa uskomusten kanssa. He torjuvat kaikki todisteet, jotka ovat ristiriidassa heidän kulttinsa kanssa ja ottavat vastaan ​​kaiken, mikä vahvistaa heidän kulttiaan.

Seurauksena on, että he eivät näe maailmaa sellaisena kuin se on. He näkevät maailman äärimmäisten vääristymien kautta. Esimerkiksi transsukupuoliset kultin jäsenet voivat hyväksyä lapsen kirurgisesti silpomisen sairaalassa väittäen, että se on pikemminkin edistystä kuin rikosta. Näille lapsille aiheutetut kauhut hylätään. Ja nämä transseksuaalit keskittyvät omaan maailmankatsomukseensa, jonka juuret ovat oudot, että lasten kehoa on muutettava ja silvottava, jotta he voivat ilmaista todellista itseään.

Samoin kristitty sionistinen lahko uskoo, että lapsia pitäisi kineettisesti pommittaa ja tuhota, jos he ovat palestiinalaisia ​​lapsia, koska tämä on tapa kutsua Kristusta palaamaan heidän Pelastajanaan. Lasten uhraaminen Gazassa on siis välttämätön askel heidän Jumalansa herättämiseksi kuolleista. Tämä usko ei poikkea muinaisten atsteekkien uskomuksesta, jotka uhrasivat lapsia sivilisaationsa portailla ja alttareilla, toisinaan puukottamalla ja repimällä lapsen rintakehää auki ja repivät pois sen sydämen. Tietenkin kaikki tehtiin ilman anestesiaa heidän jumaliensa rauhoittamiseksi. Kristityt sionistit lännessä seuraavat täsmälleen samoja jalanjälkiä, uhraten ja murhaamalla lapsia Gazassa herättääkseen henkiin Jumalansa, jonka he valheellisesti väittävät olevan Kristus, vaikka Kristus ei koskaan suvaitsisi viattomien lasten laajamittaista teurastusta.

Vielä suuremmassa mittakaavassa ilmastokultti uskoo, että ihmiskunnan tuhoaminen on välttämätöntä heidän jumalansa, joka joskus tunnetaan myös nimellä Gaia, palauttamiseksi kaikessa loistossaan. Joten joukkokuolema on välttämätön heidän jumalansa paluulle. Aivan kuten kristityt sionistit uskovat (väärin), että joukkokuolema on välttämätön Kristuksen paluulle. Tai aivan kuten satanistit uskovat, että ihmisten joukkomurha on välttämätöntä Luciferin hallitsemiseksi maallisessa maailmassa.

Ihmiskunta on itsemurhakultti

Yksi asia, joka melkein kaikille näille kulteille on yhteistä, on joukkokuolema tai joukkoitsemurhat, jotta voidaan luoda olosuhteet, joissa heidän Vapahtajansa ilmestyy uudelleen. Olen sanonut aiemmin, että ihmiskunta on itsemurhakultti. Ja tämä on havainto, joka perustuu osaan siitä, mistä nyt puhun, eli että monet ihmiset palvovat näitä erilaisia ​​kultteja, jotka kaikki vaativat joukkokuolemaa tai jollain tavalla ihmisuhreja kultin tavoitteiden saavuttamiseksi. Yhdysvalloissa ja Israelissa ja monissa muissa maissa on myös aborttikultti, joka uskoo, että lasten tappaminen kohdussa on tapa saavuttaa naisten vapaus, yleensä lisääntymisvapaus tai seksuaalinen vapaus, jotta he voivat osallistua seksuaaliseen toimintaan ilman seurauksia. yksinkertaisesti uhraamalla syntymättömien ihmisvauvojen henki.

Joten ilmastopähkinät ovat kulttijäseniä, Q-seuraajat ovat kultin jäseniä, kristityt sionistit ovat kultin jäseniä, transsukupuoliset ovat kultin jäseniä, abortinpalvojat ovat kultin jäseniä ja transhumanismin kannattajat ovat kultin jäseniä. Itse asiassa tällä hetkellä on niin monia kultteja, että on vaikea kohdata ketään, joka ei olisi jonkin kultin jäsen. Ja tämä on jäätävä seuraus koko tästä aiheesta. Sinä ja minä elämme maailmassa, jota ympäröivät ihmiset, jotka ovat enimmäkseen kulttijäseniä. Ne eivät ole rationaalisia. He eivät käsittele tietoja ympärillään olevasta maailmasta johdonmukaisesti. Etkä voi luottaa siihen, että he käyttäytyvät järkevästi tai toimivat järkevästi. He ovat yksinkertaisesti oman lahkonsa seuraajia ja suorittavat päivittäistä toimintaansa tavalla, joka edistää sen lahkon etuja, jota he sattuvat palvomaan. Toisin sanoen transsukupuolinen kultti saalistaa lapsia ja vammauttaa miljoonia heistä, jos he pääsevät siitä eroon. Kristitty sionistinen lahko yrittää teurastaa satoja miljoonia arabeja käydessään sotaa muslimien kanssa ympäri maailmaa. Transhumanismin kultti yrittää asettaa tekoälyn johtamaan maailmaa ohjelmoituaan sen tuottamaan heränneitä terminaattoreita, jotka pyyhkivät ihmiskunnan pois. Ja ilmastokultti haluaa luoda globaalin tieteellisen diktatuurin, joka kieltää juuri ne asiat, jotka tekevät ihmissivilisaatiosta kestävän, kuten energian kulutuksen tai ruoan tuotannon.

Ne ovat kaikki kuoleman kultteja

Jos tarkastelet kaikkia näitä kultteja lähemmin, huomaat, että ne ovat kaikki lopulta kuoleman kultteja. He kaikki puolustavat tai palvovat kuolemaa jollain tavalla. Tekoillaan he pyrkivät miljoonien tai miljardien ihmisten joukkokuolemiin. Eikä sillä ole väliä kuka olet, eikä sillä ole väliä, missä määrin toimit järkevästi ja rationaalisesti omassa elämässäsi, vaikka olisit rehellinen henkilö tai myötätuntoinen henkilö. Jos olet itse moraalinen ja eettinen, sinusta tulee ennemmin tai myöhemmin yhden tai useamman kuolemankultin kohde.

Se voi olla vasemmiston tai oikeiston lahko. Se voi olla teknologiakultti tai kulttuurikultti, kuten LGBT-kultti. Jos et mukaudu tuon kultin uskomuksiin, sinut kohdistetaan ja he sanovat, ettei sinulla ole oikeutta olla olemassa, koska et tue heidän kulttimaisia ​​uskomuksiaan.

Näemme tämän nyt, kun vasemmistopuolueet väittävät, ettei konservatiiveilla ole oikeutta puhua Internetissä, tai kun sionistit väittävät, ettei palestiinalaisilla ole oikeutta elää. Näemme sen, kun fasistiset progressiivit opettavat kriittistä rotuteoriaa, jonka mukaan kaikki valkoiset ihmiset ovat pahoja ja heitä tulisi sorreta, ja meillä on jopa ihmisiä, kuten Ben Shapiro – raivoava sionistikultisti – jotka juhlivat yritysten palkkakiintiöitä, joissa ehdokkaat valitaan sen perusteella, ovatko he ovat juutalaisia ​​pikemminkin kuin heidän pätevyytensä työhön.

Hylkää kultit ja palauta ihmisyytesi

Miten voimme siis välttää joutumista näihin kultteihin? Se on yksinkertaista. Noudatat ydinperiaatteita, jotka kuvastavat tapaa, jolla haluat itseäsi kohdeltavan maailmassa. Jos haluat, että sinua kohdellaan rauhan ja yksityisyyden tunteella, kunnioita muiden ihmisten rauhaa ja yksityisyyttä. Jos et halua, että sinut pommitetaan kuoliaaksi, älä pommi muita ihmisiä kuoliaaksi. Jos et halua tulla sensuroiduksi, älä sensuroi muita. Jos et halua tulla tapetuksi, älä tapa muita. Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan äläkä vaadi heitä liittymään kulttiisi.

Minulla on henkilökohtaisesti yleinen kunnioitus elämää kohtaan. Kunnioitan sekä syntyneiden että syntymättömien lasten elämää. Kunnioitan eläinten ja kasvien elämää. Siksi en ole metsästäjä. Siksi en käytä torjunta-aineita ja rikkakasvien torjunta-aineita. Siksi viljelen ruokaa ja suojelen kasveja ja ekosysteemejä ja eläinten elinympäristöjä. Siksi kannatan yleismaailmallista elämänperiaatetta kaikista etnisistä, ihonvärisistä ja uskonnollisista ihmisistä. Enkä vaadi heitä kaikkia noudattamaan uskontoani väittämällä, että minun uskontoni on ainoa uskonto maailmassa, samalla kun julistan kaikkien muiden joutuvan helvettiin. (Kuulen sen muuten usein kristityiltä).

Toinen tärkeä oivallus on, että jos tarkastellaan kaikkia suuria maailman uskontoja, jos todella syventyy niiden teksteihin ja opetuksiin, ne kaikki opettavat pohjimmiltaan samoja asioita. Ja nämä ovat asioita, jotka juuri mainitsin. Kunnioita elämää, kunnioita toisiamme, kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan. Meidän ei tarvitse ottaa etäisyyttä muihin ihmisiin ympäri maailmaa vain siksi, että he lukevat eri kirjaa, puhuvat eri kieltä tai heillä on erilainen ihonväri tai he viettävät eri tavalla tiettyjä heille erityisiä juhlapäiviä. Meidän on yksinkertaisesti sovittava ydinperiaatteista, jotka uskon jumalallisen luojamme juurruttaneen kosmoksen kankaaseen: elämä, tietoisuus, vapaa tahto ja universaali myötätunto.

Joten jos todella haluat olla lähempänä Jumalaa, lakkaa olemasta sellaisen kultin jäsen, joka väittää omaavansa yksinomaisen monopolin salaisessa koodissa Jumalan kutsumiseksi, johon liittyy rituaalista tappamista ja väkivaltaa muita kohtaan. Sen sijaan kannattaa tukea elämää ja rauhaa ja yleismaailmallisia ihmisoikeuksia. Se yksin tuo sinut lähemmäksi Jumalaa, riippumatta sanoista, termeistä tai kirjoista, joita käytät kuvaamaan Jumalaa, kosmoksen Universaalista Luojaa. Meidän ei tarvitse liittyä kulttiin ollaksemme lähempänä Jumalaa. Itse asiassa, jos olet kultin jäsen, Jumala epäilemättä hylkää sinut.

Tällä hetkellä on epäilemättä monia miljoonia kristittyjä sionisteja, jotka luulevat ansaitsevansa Jumalan suosion kannattamalla naisten ja lasten joukkomurhia Gazassa. Tulee suuren järkytyksen ja kauhun hetki, kun he jonakin päivänä – kenties kuollessaan – huomaavat, että he ovat toteuttaneet Luciferin asialistaa koko ajan. Tai suoraan sanottuna monet kristityt, jotka luulevat olevansa “temmattu”, ovat itse asiassa joutuvat helvettiin.

Sen sijaan, että olisivat palvoneet Kristuksen periaatteita, he palvoivat kuoleman kulttia. Lopulta käy ilmi, että et voi murhata saadaksesi Jumalan suosion. Et voi pommittaa tietäsi rauhaan. Etkä voi tappaa tietäsi pelastukseen.

Lähde: