Publication schedules

Articles will be published every 2 hours starting at 9am, so publication times are 9,11,13,15,17 and if there is a video release for the day (not always) it will be at 7pm, otherwise a normal article will be published at 7pm.

Contact

Publication-X on Unbound publication, articles come from our partners, primarily only translating texts and other publications into Finnish.

If necessary, the easiest way to contact the editor is by email at [email protected] or Telegram:

Publication-X also has its own telegram channel, https://t.me/publicationxcom

4.7.2024

Publication-X

"Perfecta tempestas medicandi"

Avoin kirje kansalle: Aika on koittanut

8 min read
Avoin kirje kansalle: Aika on koittanut

Quick link to this article: https://publication-x.com/en/erle

“Siksi vetoan kaikkiin teihin – erityisesti niihin, jotka olette tähän asti eläneet kieltävästi – jotka luette tämän avoimen kirjeen, jotta löytäisitte rohkeutta, kestävyyttä ja ennen kaikkea rohkeutta ja luottamusta itseenne, että voimme ja onnistumme muuttamaan maailmaa ja vapautumaan YK:n, Maailman talousfoorumin ja Maailman terveysjärjestön (WHO) sateenvarjon alla piileskelevästä turmeltuneesta teknokraattisten uusfasistien salaliitosta, jotta voimme vahvistaa uudelleen eettiset ja poliittiset oikeuksemme ja velvollisuutemme toisiamme kohtaan monella eri tasolla rauhaan eikä sisäiseen sotaan keskittyvässä maailmassa. Ihmiskunta on aina pyrkinyt rauhaan ihanteena; se kannattaa tehdä uudelleen.”

Kirjoitan tämän raskain sydämin mutta toiveikkain mielin. Loppujen lopuksi ei ole helppoa tunnustaa, että seisoo historiallisessa paikassa, jossa ei voi nähdä muuta kuin mahdollisen, mutta onneksi ei todennäköisen, tuhon yhteiskunnassa, jolle on ominaista vapauden ylivalta, kirjoittaa
Bert Olivier.

Käytän tarkoituksella termiä “vallitsevat”, koska vapaus ei ole koskaan absoluuttista, vaan se on aina tiettyjen sosiaalisten ja oikeudellisten rajoitusten sisällä, ja niin kauan kuin toimit näiden rajoitusten (esim. maan perustuslain) puitteissa, voit sanoa olevasi “vapaa”. . Mutta se, mitä viimeisten neljän vuoden ja neljän kuukauden aikana on tapahtunut, kun maailman väestölle on asetettu paljon tiukempia rajoituksia kuin koskaan aikaisemmin, on esimerkki paljon pahemmasta, mitä on tulossa; itse asiassa se on osoitus siitä, että ihmisen vapaus menetetään lähes kokonaan. Se voi jopa – eikä tämä ole liioittelua – johtaa ihmislajin sukupuuttoon.

Tämä ajatus kerran nauttimamme vapauden menettämisestä yhdistettynä siihen, että suunnitellusta tyrannimaisesta järjestelmästä kärsivät eniten lapsemme ja lapsenlapsemme, on saanut minut kirjoittamaan tämän avoimen kirjeen. Avoin kirje” tarkoittaa tietysti sitä, että sitä ei ole osoitettu kenellekään tietylle, vaan kaikille yleensä; paradoksaalisesti se voi kuitenkin olla tehokas vain, jos sen lukijat ottavat sen “viestin” sydämelleen.

Mikä on viestini? Se on pohjimmiltaan opetus moraalisesta rohkeudesta. Jos olette hautailleet päätänne hiekkaan vuodesta 2020 lähtien, on aika nousta pystyyn ja tunnustaa, mitä maailmassa tapahtuu, nimittäin hyvin suunniteltu ja koordinoitu pyrkimys orjuuttaa suurin osa ihmislajista, lukuun ottamatta niitä, jotka viedään pois huomaamattomasti – niiden lisäksi, jotka ovat jo joutuneet viikatemiehen viikatteen (vai pitäisikö sanoa tönäisyn?) armoille.

Älkää luulko, että säästytte, jos olette kuuliainen, tähän asti lakia noudattava maanne parlamentin jäsen tai jos olette lääkäri, joka on noudattanut (Maailman talousfoorumille tai WHO:lle velkaa olevan) lääketieteellisen esimiehenne epäilyttäviä ohjeita, ja teidät on teloitettu. Sinua ei hyväksytä väärin nimettyjen “eliittien” kerhoon, jotka ovat itse asiassa loisia; se on suljettu jäsenkerho. Toisin sanoen on syytä ryhtyä taistelemaan vastaan sen sijaan, että antaudutaan prosessiin, jossa totalitaarinen hallinto asetetaan hiljaa nenän alle. Älkää olko pelkuri – jonain päivänä lastenne lapset häpeävät teitä. Tehkää heidät ylpeiksi! Brandon Smith kirjoitti jo vuonna 2021:

…sota on jo alkanut. Ihmisellä on kaksi vaihtoehtoa: Taistella tai tulla orjuutetuksi. Kolmatta vaihtoehtoa ei ole. Pakenemista ei ole. Sitä ei voi piiloutua, eikä siihen ole passiivista ratkaisua.

Jos siis hyväksyt sen, että meidän kaikkien on jonain päivänä kuoltava, saatat tehdä käänteen ja löytää itsestäsi sen, mitä et tiennyt itselläsi olevan: rohkeutta. Älkää ajatelko, että rohkeat ihmiset, kuten tohtori Naomi Wolf, Robert F. Kennedy Jr., tohtori Joseph Mercola, brittiläinen kansanedustaja Andrew Bridgen ja monet muut, joita en voi mainita tässä nimeltä, ovat niin epäinhimillisiä, etteivät he tunne pelkoa. Rohkeus ei tarkoita pelon puuttumista, vaan kykyä toimia pelosta huolimatta, vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Muistatte ehkä sen inspiroivan laulun elokuvasta Kuningas ja minä, jossa Anna laulaa:

Kun minua pelottaa

Pidän pääni pystyssä

Ja vihellän iloista laulua,

Ettei kukaan epäile

että pelkään.

Kun vapisen kengissäni,

Poseeraan huolettomasti

Ja vihellän iloista laulua

Eikä kukaan saa tietää

että pelkään.

Tämän petoksen tulos

On hyvin outoa kertoa

Sillä jos huijaan ihmisiä, joita pelkään,

huijaan myös itseäni!

Minä vihellän iloista sävelmää,

Ja joka kerta

Onnellisuus sävelessä

Vakuuttaa minut, että minä

Älä pelkää!

Teeskentele olevasi rohkea

Ja temppu vie sinut pitkälle;

Voit olla niin rohkea

Jos teeskentelet olevasi.

Tämä saattaa kuulostaa pelon romantisoinnilta, mutta sitä se ei ole; se tarkoittaa oikeastaan sitä, että kun kohtaat vaaran tai jonkinlaisen uhan, sinun on toimittava, ja jos se vaatii rohkeuden teeskentelyä, niin olkoon niin. Juuri toiminta antaa sille rohkeuden merkityksen. Tietenkin on olemassa “taistele tai pakene” -reaktio, joka on evoluution perusteella sisäänrakennettu meihin kaikkiin, mikä käy ilmi siitä, että suurin osa maailman ihmisistä on tähän mennessä valinnut “pakenemisvaihtoehdon” – ei välttämättä fyysisessä mielessä, vaan psykologisesti, jatkamalla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta miettikääpäs: jos vaaratilanteesta pakeneminen tarkoittaa vain sitä, että joutuu myöhemmin nurkkaan eikä pääse minnekään pakoon, eikö ole parempi muodostaa rintama nyt?

Tämä ei tietenkään takaa sitä, etteivät vastustaja(t) – tai heitä palvelevat häijyt pelkurit – ryhtyisi vastatoimiin. En tiedä teistä, mutta omasta puolestani sanon, että ottaisin mieluummin tuon riskin kuin etten pystyisi kohtaamaan ystäviäni ja perhettäni vain siksi, että jouduin kieltämisen tilaan, vaikka syvällä sisimmässäni tiesin, että Tanskan valtiossa on jotain mätää…

On helppo huijata itseään uskomaan, että kaikki on todella hyvin ja että pian merkit, jotka saavat sinut tuntemaan olosi epämukavaksi, katoavat ja elämä on taas hyvää. Mutta ÄLKÄÄ välittäkö näistä merkeistä tällä hetkellä; maailmassa on jotain hyvin pahasti pielessä, ja jos todella haluatte palata jonkinlaiseen normaaliuden ja sivistyneisyyden näennäisyyteen, katsokaa totuutta silmiin ja viheltäkää sitä iloista sävelmää toiminnan airueena. Olemme saavuttaneet pisteen, jossa kaikki on vaakalaudalla – ei vain meidän elämämme, vaan meidän ja jälkeläistemme tulevaisuus vapaina kansalaisina.

Vaikka vapauteemme kohdistuva nykyinen uhka on valtava ja suurempi kuin mikään muu historiassa, tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun ihmisten on täytynyt päättää vastustaa tällaista uhkaa tai nousta sitä vastaan. Toisen maailmansodan aikana esimerkiksi sotilaiden ei tarvinnut kerätä rohkeuttaan taistelukentällä vastustaakseen fasismin maailmalle aiheuttamaa uhkaa, kun kuusi miljoonaa juutalaista murhattiin Auschwitzin, Dachaun ja muiden kuolemanleirien surullisenkuuluisissa kaasukammioissa, puhumattakaan niistä miljoonista muista ihmisistä, jotka kuolivat muissa maissa, kuten Venäjällä.

Esimerkiksi monet rohkeat sielut liittyivät vastarintaliikkeisiin natsien miehittämissä maissa tietäen hyvin, että heidät todennäköisesti teloitettaisiin, jos he jäisivät kiinni. Jopa eräällä natsipuolueen jäsenellä – Oskar Schindlerillä – oli rohkeutta laatia suunnitelma pelastaakseen teollisuutensa (Puolassa) juutalaiset todennäköiseltä kuolemalta. Hänen tarinansa on kuvattu Steven Spielbergin ohjaamassa elokuvassa Schindlerin lista (joka perustuu historialliseen romaaniin), ja siinä kuvataan riskejä ja rohkeutta, joita tällaisen rohkean suunnitelman toteuttaminen vaati.

Luettelo kuuluisista ihmisistä, jotka ovat kautta historian vaarantaneet henkensä taistellessaan vapauden puolesta, ei lopu tähän, ja on hyvä muistuttaa itseämme joistakin heistä. Heihin kuuluvat Dietrich Bonhoeffer, saksalainen teologi, joka kapinoi natseja vastaan ja joutui heidän murhaamakseen, ja Spartacus, gladiaattori, joka kapinoi Rooman valtaa vastaan vapauttaakseen orjat sen epäinhimillisestä ikeestä. Sitten voimme lisätä Mahatma Gandhin, Steve Bikon ja monet muut, jotka kaikki ovat esimerkkejä halusta taistella vapautensa puolesta. Yhteistä heille kaikille oli se, että he kapinoivat sortajaa vastaan, joka oli helppo tunnistaa, mutta jota ei ollut niin helppo voittaa.

Nykyään on paljon vaikeampi tunnistaa niitä, jotka toteuttavat (yritettyä) maailmanlaajuista vallankaappausta, yksinkertaisesti siksi, että he tekevät kaikkensa naamioidakseen kaiken tekemisensä jotenkin hyväksi. ihmiskunnan hyväksi, vaikka todellisuudessa se on aivan päinvastoin. Jos teitä ovat rutiininomaisesti johtaneet harhaan väärennökset (kuten valtamedia), jotka palvelevat uutta maailmanjärjestystä, opetelkaa etsimään vaihtoehtoisia tietolähteitä, kuten Global Research, Redacted, The People’s Voice on Rumble, Children’s Health Defense, The Daily Clout ja ZeroHedge.

Meille esimerkiksi kerrotaan, että 15 minuutin kaupungit ovat tapa parantaa “ilmastokriisiä”. On kuitenkin viitteitä siitä, että tämä on peite WEF:n aikomukselle käyttää 15 minuutin ruutuja rajaavia rajoja ei merkkeinä, jotka ihmiset voivat halutessaan ylittää vapaasti, vaan pysyvinä sähköisinä esteinä, jotka mielivaltaisesti rajoittavat liikkumistamme. rajoittaa. Oletteko valmis hyväksymään tämän? Ja jos olette, ymmärrättehän, että kun liikkumisvapauttanne rajoitetaan, elätte pohjimmiltaan totalitaarisissa oloissa?

Kuten jotkut teistä ehkä tietävätkin, on useita muitakin tapoja, joilla teknokraatit, jotka haluavat hallita maailman väestöä, haluavat tehdä tämän. Pyydän teitä, että kun olette tulleet tietoisiksi tästä, kieltäydytte jyrkästi pettämästä itseänne ja uskomasta uuden maailmanjärjestyksen muodostavien järjestöjen – lähinnä Maailman terveysjärjestön, Maailman terveysjärjestön ja Yhdistyneiden Kansakuntien – valheisiin.

Ennen kaikkea ÄLKÄÄ suostuko. Jos kaikki eivät olisi noudattaneet sääntöjä Covid-“pandemian” aikana – joka ei ollut todellinen pandemia, vaan totalitaarisen vallan testi – “viranomaiset” eivät olisi voineet tehdä paljoakaan. Mutta liian monet ihmiset päättivät totella, jolloin ne, jotka eivät totelleet, jäivät haavoittuviksi. Vaikka uusi “pandemia” julistettaisiinkin, älkää antautuko sille tai hyväksykö uutta niin sanottua “rokotetta” – se tappaa teidät lähes varmasti. Etsikää pikemminkin vaihtoehtoisia, luotettavia tietolähteitä, kuten American’s Frontline Doctorsin tohtori Mercola selittää, miten voitte suojautua taudinaiheuttajalta.

Tämä kirje ei ole osoitettu vain tavallisille, valveilla oleville ihmisille, jotka ovat kärsineet orastavasta tyranniasta; onhan “maailman ihmisten” joukossa myös niitä, jotka ovat antaneet periksi uhkauksille ja kiristyksille, jotka ovat saaneet heidät uskomaan, että heillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin “myötäillä”, muuten he menettävät työnsä tai jopa henkensä. Minulla on teille uutisia: aina on olemassa vaihtoehto toisten uhkailuun alistumiselle, ja tuo vaihtoehto on se, jossa teidän pelastuksenne on, jossa omatuntonne ei enää piikittele teitä hiljaisella äänellään muistuttaen teitä siitä, että teidän ei olisi pitänyt antaa periksi niille, jotka haluaisivat ottaa teidät liittolaisekseen pyrkimyksissään maailman hallintaan. Haluatteko saada vapautenne takaisin? Tee se sitten. Vapauden valitsematta jättäminen edellyttää edelleen valinnanvapautta.

Jos kuulutte niihin säälittäviin Yhdistyneen kuningaskunnan parlamentin jäseniin, jotka istuivat hiljaa, kun parlamentin ainoa rohkea sielu Andrew Bridgen – järjen ääni, jos sellaista on koskaan ollutkaan, ja koko Yhdistyneen kuningaskunnan omatunto – vetosi kollegoihinsa, jotta he tunnustaisivat, että Covid-“rokotteet” eivät ole oikeita rokotteita ja että ne tappavat suuria määriä ihmisiä, minkä vuoksi niiden käyttö olisi välittömästi keskeytettävä. Saatatte yllättyä siitä, että muut seuraavat perässä. Sanokaa, että ette voi enää vaieta.

Sama pätee Euroopan parlamenttiin, jossa muutamat rohkeat ja tunnolliset henkilöt ovat ottaneet kantaa tyrannia vastaan, erityisesti WHO:ta ja sen yritystä pakottaa ihmiskunta “pandemiasopimukseen”, joka antaisi sille ennennäkemättömän vallan kaikkiin maailman ihmisiin nähden. maailmassa, mikä käytännössä lakkauttaisi kaikkien jäsenvaltioiden suvereniteetin. Tämä jäljittelemätön, peloton ja kiihkeä taistelija kaikkien maailman kansalaisten puolesta, saksalainen Christine Anderson, on mainittava erityisesti hänen vankkumattomasta asenteestaan WHO:ta ja pahan keisariksi aikovan NWO:n keisarin Klaus Schwabin johtamaa pahaa imperiumia vastaan. Jos me kaikki voisimme seurata hänen esimerkkiään, maailma olisi pian vapautettu.

Siksi vetoan kaikkiin teihin – erityisesti niihin, jotka olette tähän asti eläneet kieltävästi – jotka luette tämän avoimen kirjeen, jotta löytäisitte rohkeutta, kestävyyttä ja ennen kaikkea rohkeutta ja luottamusta itseenne, että voimme voittaa ja onnistumme voittamaan ja vapauttamaan maailman YK:n, Maailman talousfoorumin ja WHO:n sateenvarjon alla piileskelevästä turmeltuneesta teknokraattisten uusfasistien salaliitosta, jotta voisimme vahvistaa eettiset ja poliittiset oikeuksemme ja velvollisuutemme toisiamme kohtaan maailmassa, joka on omistautunut rauhalle eikä sisäiselle sodalle monilla tasoilla. Ihmiskunta on aina pyrkinyt rauhaan ihanteena; se kannattaa tehdä uudelleen.

en_USEnglish