28.4.2024

Publication-X

"in tenebris moderni diei, solum bellum est"

Jossi Gurwitz – Juutalainen Talmud saarnaa pedofiliasta ja kansanmurhasta

6 min read
Jossi Gurwitz – Juutalainen Talmud saarnaa pedofiliasta ja kansanmurhasta

Pikalinkki tähän artikkeliin: https://publication-x.com/b91b

Vuonna 2012 ex-Yeshiva-opiskelija Yossi Gurwitz selitti, mitä ei-juutalaiset voivat odottaa, kun talmudistiset juutalaiset saavat täydellisen ylivallan: [“Juutalaisuuden mukaan] he ovat epäjumalanpalvelijoita, ja heidät on tapettava.””
Puhdistuksen on tapahduttava. Uskonnollinen laki kieltää yhteydenpidon ei-juutalaisten kanssa. Kosher-lait tietysti kieltävät syömästä heidän kanssaan. Muut lait kieltävät kohtelemasta heitä oikeudenmukaisesti. On kiellettyä palauttaa kadonnut esine ei-juutalaiselle – paitsi “rauhan säilyttämiseksi”. Ei ole kieltoa varastaa ei-juutalaiselta – paitsi “rauhan säilyttämiseksi”. Sinun ei pitäisi tervehtiä heitä – paitsi jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Ja niin edelleen, kirjoittaa Henry Makow.

Käännös Yossi Gurwitzin haastattelusta, (Ken Adachin avulla).

“Juutalaisuus uskontona on ollut jähmettyneenä ajassa viimeiset 1800 vuotta. Yleisesti ottaen rabbiininen juutalaisuus, kuten Talmudissa todetaan… on juutalaisuuden lähde, ei Raamattu. Juutalaisuuden lähde on Talmud…

Okei, selvyyden vuoksi: se määrittelee vain uskontoon uskovat juutalaiset ihmisiksi – täysivaltaisiksi ihmisiksi. Kaikki muut ovat eräänlaisia “muita”, jotka on työnnettävä syrjään tai ääritapauksissa tuhottava.

Mutta jos tapat ei-juutalaisen, olet syyllinen, mutta rangaistusta ei ole. Jumala rankaisee sinua. Ja se on – miten sen sanoisin? – hieman ongelmallista. Jos sanotaan, että jokin on rikos, mutta siitä ei ole rangaistusta, se ei ole oikeastaan rikos. Näin sanoo Talmud.

Pahin tapaus on mielestäni Maimonides, joka määrää, että on laillista olla sukupuoliyhteydessä 3-vuotiaan tytön kanssa. Tuo suostumuksen ikäraja on – ongelmallinen. Ja toiseksi hän määrää, että jos juutalainen raiskaa kolmevuotiaan ei-juutalaisen tytön, hänet on teloitettava. Nainen, ei mies – koska tyttö vietteli hänet syntiin. Ja siksi häntä pitäisi kohdella kuin eläintä, joka on jonkun tiellä. Ja hän lainaa jakeen härästä tai jotain sellaista. Ja rabbit tietävät, että nämä uskonnon ihmisvihamieliset, ei-juutalaisia syrjivät osat ovat heille ongelma. Koska jos he yrittävät panna niitä täytäntöön – on joitakin sääntöjä, jotka ovat hyvin epämiellyttäviä, kuten se kolmevuotias tyttö, josta juuri puhuimme – jos he yrittävät panna niitä täytäntöön, syntyy pogromi.

Välttääkseen tällaisen tilanteen Talmud määrittelee kaksi erilaista todellisuuden tilaa. Toista kutsutaan “Darkei Shalomiksi” [Rauhanomaiset tiet]. Toisin sanoen: “Tämä on varsinainen uskonnollinen laki, näin sinun pitäisi toimia”. “Mutta koska se aiheuttaisi valtavan sotkun ja ihmisiä kuolisi. Joten ‘rauhanomaisten tapojen’ takia ei toimitakaan niin.” Mihin asti ‘rauhanomaisten tapojen’ sääntö on vielä voimassa? Niin kauan kuin toista tilannetta ei ole olemassa, nimittäin “Jos Israel on voimakas”. Silloin kun on juutalainen hallinto. Se on itsenäinen ja armoton, se voi tehdä mitä haluaa. Niissä olosuhteissa – kaikki on ohi, palataan takaisin lain kirjaimeen.

Ei enää “rauhanomaisia keinoja”, ei mitään muuta. Nyt kun ajattelee juutalaisten historiaa, monet ihmiset puhuvat Hasmonenojen sodista, jotka olivat suunnilleen ainoa kerta, kun juutalaiset käyttivät aseita, ja he ajattelevat, mitä hasmonenalaiset tekivät hellenisoituneille juutalaisille [jotka sulautuivat kreikkalaiseen kulttuuriin]. Se oli heidän tuhoamistaan, heidän tuhoamistaan. Se oli pieni kansanmurha. Ja muistutan ihmisiä tästä säännöllisesti, aina kun hanukka on nurkan takana. Mutta he eivät pysähtyneet siihen.

He aloittivat ryöstö- ja valloituskampanjat, ja alussa, ensimmäisten 20 vuoden aikana, minne tahansa he saapuivatkin, he tuhosivat paikalliset temppelit. Juutalaisten hallitsemassa paikassa ei saanut olla pakanatemppeliä. Siitä me puhumme. He myös pakottivat edomilaiset kääntymään juutalaisuuteen kuoleman uhalla. Se oli pakkokäännytys. Myöhemmin saamme tietää, että myös [Espanjan] inkvisitio teki niin. He ottivat ihmisiä ja sanoivat heille: “Joko kuolet tai käännyt juutalaisuuteen.” Ja siitä lähtien tilanne vain paheni.

Nyt kun uskonnolliset sionistit katsovat todellisuutta, he sanovat: “Meillä on valtio. Meillä on aseita. Meillä on juutalainen armeija. Tätä ei ole tapahtunut 2000 vuoteen.” “Tämä tarkoittaa sitä, että Jumala haluaa meidän tuovan Messiaan, Jumala haluaa meidän rakentavan temppelin.” “Jumala haluaa meidän rakentavan temppelin.”

Toisin sanoen ainoa ero Maimonidesin ajan – hän kuoli vuonna 1204 – ja Messiaan ajan välillä on se, kuka on kenellekin alisteinen. Ovatko juutalaiset alisteisia “valtakunnille”, muille kansoille? Vai voivatko he alistaa muita kansoja? Ja niin Maimonides aloittaa Kuninkaiden kirjansa. Hän selittää, mitkä ovat kuninkaan säännöt, mitä kuningas voi tehdä. Se lähtee siitä uskosta, että kuningas voi todellakin olla olemassa. Ensin ei tarvitse olla temppeliä. Ei tarvitse, että Jumala tulee taivaasta ja osoittaa jotakuta ja sanoo: “Tuo on Messias”. Sinulla voi olla kuningas, ja jos hän on voitokas, hän on myös Messias. Ja sitten katsotte, mitä uskonnolliset sionistit tekevät tämän suhteen. He haluavat Messiaan. He haluavat hänet nyt.

On oltava puhdistus. Uskonnollinen laki kieltää yhteydenpidon ei-juutalaisten kanssa. Kosher-lait tietysti kieltävät syömästä heidän kanssaan. Muut lait kieltävät kohtelemasta heitä oikeudenmukaisesti. On kiellettyä palauttaa kadonnut esine ei-juutalaiselle – paitsi “rauhan säilyttämiseksi”. Ei ole kieltoa varastaa ei-juutalaiselta – paitsi “rauhan säilyttämiseksi”. Sinun ei pitäisi tervehtiä heitä – paitsi jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Ja niin edelleen.

On kaikenlaisia kieltoja, jotka ovat täysin psykoottisia ja perustuvat koston uskontoon. Uskonnollisilla sionisteilla on vakava ongelma sen kanssa, että täällä on ei-juutalaisia. Israelin maa olisi vain juutalaisille. Joten ironista kyllä, jos emme olisi sotilaallisessa konfliktissa heidän kanssaan, he tulisivat enemmän tai vähemmän toimeen muslimien kanssa. Koska juutalaisuuden mukaan muslimit eivät ole epäjumalanpalvelijoita. Muslimit uskovat yhteen Jumalaan. Heillä ei ole epäjumalia, ei patsaita, ei mitään sellaista. Ironista kyllä, juutalaiset tulivat keskiajalla paremmin toimeen muslimien kuin kristittyjen kanssa. Mutta mitä voitte tehdä?

Olemme valloittaneet alueen, jossa asuu pääasiassa muslimeja, ja muslimit taistelevat meitä vastaan – joten tuo puolustus on romahtamassa. Ja katsokaa, nyt he alkavat puhua kansanmurhasta. Teillä on [kirja] “Torah Hamelech” [Kuninkaan Toora], jossa kerrotaan, että voitte tappaa lapsia, jos on syytä uskoa, että he saattavat jonain päivänä tehdä pahaa. Jos nyt tapat jonkun koko perheen ja jätät vain hänet eloon, niin kyllä, hänellä on syy tehdä pahaa. Jos varastitte hänen maansa, teitte hänestä karkurin, lähetitte hänet Jordaniaan tai Libanoniin – silloin kyllä, hänellä on syy tehdä pahaa. Monet ihmiset sanoivat, että kirjan väitteissä ei ole järkeä uskonnollisen lain nojalla ja niin edelleen, mutta kukaan ei oikeastaan puuttunut siihen suoraan. Eikä ole ihme, että siitä tuli bestseller. Koska yleisesti ottaen uskonnolliset sionistit todella haluavat Israelin maan olevan vain juutalaisille.

Nyt kristittyjen tilanne on toisaalta todella huono. [Juutalaisuuden mukaan he ovat epäjumalanpalvelijoita, ja heidät on tapettava, vaikka he eivät vastustaisikaan juutalaisten hallintoa. Jerusalemissa uskonnollisten seminaarien opiskelijoilla on halveksittava tapa: he virtsaavat tai ulostavat kirkkoihin. Jos menet sinne ja puhut kirkon henkilökunnalle, kuulet sen jokaisesta kirkosta. Kristittyjen pappien päälle sylkemistä kadulla tapahtuu säännöllisesti. Jos papilla on otsaa lyödä takaisin, läpsäistä tai jotain vastaavaa, hänet karkotetaan kaikessa hiljaisuudessa. Hänen oleskelulupansa maassa peruutetaan. Jos haluatte oikeuttaa pogromin, teidän tarvitsee vain käyttää sanoja “lähetyssaarnaajan uhka”.

Ja tästä näkökulmasta katsottuna kristinusko, joka on juutalaisuuden historiallinen vihollinen, tulee ottamaan turpiinsa, kun uskonnolliset sionistit ovat vallassa. Kristityt fundamentalistit, jotka lähettävät heille rahaa, eivät ilmeisesti ymmärrä, minkä kanssa ovat tekemisissä. Mutta tiedättehän, kyse on oikeastaan siitä, että “kirous molempien talojenne päälle”.

Lähde: