19.5.2024

Publication-X

"in tenebris moderni diei, solum bellum est"

Sionistiset kristityt saavat herätyksen: Uusi laki, joka määrittelee “antisemitismin”, kieltää Raamatun tiedot siitä, että juutalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan!

10 min read
Sionistiset kristityt saavat herätyksen: Uusi laki, joka määrittelee “antisemitismin”, kieltää Raamatun tiedot siitä, että juutalaiset tuomitsivat Jeesuksen kuolemaan!

Pikalinkki tähän artikkeliin: https://publication-x.com/5ojv

Evankelisten kristittyjen keskuudessa on enemmän sionisteja kuin juutalaisten keskuudessa.

Presidentti Donald Trump teki tämän hyvin selväksi presidenttikautensa aikana myöntämällä, että hän ei olisi koskaan pystynyt siirtämään Yhdysvaltain suurlähetystöä Israelissa Tel Avivista Jerusalemiin ilman evankelisten kristittyjen tukea, ja että hänellä on paljon enemmän evankelisten kristittyjen kuin juutalaisten tukea, kirjoittaa Brian Shilhavy .

Trump: “Evankeliset kristityt rakastavat Israelia enemmän kuin juutalaiset Yhdysvalloissa:

No, eilen evankeliset kristityt saivat herätyskutsun, kun kongressin edustajainhuone, jota johtaa uusi edustajainhuoneen puhemies, sionisti Mike Johnson, joka työskentelee nyt demokraattien kanssa lepyttääkseen sionistisia sodanlietsojamestareitaan, jotta he voivat jatkaa Amerikan sotien rahoittamista pitäen samalla Yhdysvaltain rajan auki, on nyt hyväksynyt uuden “antisemitismilain”, joka tekee laittomaksi, jos lakiesitys menee läpi senaatissa ja presidentti Biden allekirjoittaa sen, noudattaa perinteisiä kristillisiä uskomuksia ja Raamatun opetusta, jonka mukaan saatanan juutalaiset teloittivat Jeesuksen.

Yhdysvaltain edustajainhuone on hyväksynyt lakiehdotuksen antisemitismin torjumiseksi amerikkalaisissa yliopistoissa keskellä meneillään olevia opiskelijamielenosoituksia Israelin sotilasoperaatiota vastaan Gazassa.

Lakiehdotuksen mukaan Yhdysvaltain opetusministeriön olisi omaksuttava kansainvälisen holokaustin muistoliitto IHRA:n (International Holocaust Remembrance Alliance) käyttämä laaja antisemitismin määritelmä, jossa ilmiö määritellään “erityiseksi käsitykseksi juutalaisista, joka voi ilmetä vihana juutalaisia kohtaan”.

Asiakirjassa mainitaan esimerkkeinä juutalaisvihasta muun muassa “klassiseen antisemitismiin liittyvien symbolien ja kuvien (esim. väitteet, että juutalaiset tappoivat Jeesuksen tai veriteko) käyttö Israelin tai israelilaisten luonnehtimiseksi”.

Antisemitismin tiedostamista koskeva laki hyväksyttiin keskiviikkona äänin 320 puolesta ja 91 vastaan, vastustajien joukossa oli 21 republikaania ja 70 demokraattia. ( Lähde .)

Luettelo kongressin jäsenistä, jotka äänestivät tämän lakiesityksen puolesta tai sitä vastaan, löytyy täältä .

Seuraavassa on joitakin vastauksia joiltakin kongressin jäseniltä, jotka äänestivät “ei”:

Niille, jotka ovat liian laiskoja lukemaan Raamattua itse ja kuuntelevat mieluummin kristittyjen johtajien ja poliitikkojen kertomaa, mitä Raamattu sanoo, tässä on muutamia jakeet Uudesta testamentista siitä, kuka tuomitsi Jeesuksen kuolemaan.

Kun Jeesus oli lopettanut kaiken tämän sanomisen, hän sanoi opetuslapsilleen: “Kuten te tiedätte, pääsiäisen viettoon on vielä kaksi päivää, ja Ihmisen Poika luovutetaan ristiinnaulittavaksi.”

Silloin ylipapit ja kansan vanhimmat kokoontuivat Kaifas-nimisen ylipapin palatsiin ja juonittelivat Jeesuksen pidättämistä ja surmaamista jollain ovelalla keinolla.

“Mutta ei juhlan aikana”, he sanoivat, “sillä muutoin saattaisi syntyä kuohunta kansan keskuudessa.” (Matt. 26:1-5)

Ne, jotka olivat pidättäneet Jeesuksen, veivät hänet ylipappi Kaifaan luo, jonne lainopettajat ja vanhimmat olivat kokoontuneet.

Ylipapit ja koko Sanhedrin etsivät vääriä todisteita Jeesusta vastaan, jotta he voisivat teloittaa hänet.

Mutta he eivät löytäneet mitään, vaikka monet väärät todistajat ilmoittautuivat.

Lopulta kaksi astui esiin ja julisti: “Tämä mies sanoi: ‘Minä pystyn tuhoamaan Jumalan temppelin ja rakentamaan sen uudelleen kolmessa päivässä’.”

Silloin ylipappi nousi seisomaan ja sanoi Jeesukselle: “Etkö aio vastata? Mikä on se todistus, jonka nämä miehet todistavat sinua vastaan?”

Mutta Jeesus oli hiljaa.

Silloin ylipappi sanoi hänelle: “Minä vannotan sinua elävän Jumalan nimeen: Sano meille, oletko sinä Kristus, Jumalan Poika.”

“Kyllä, niin on, kuten sanot”, Jeesus vastasi.

“Mutta minä sanon teille kaikille: Tulevan ajan kuluessa te näette Ihmisen Pojan istuvan Voimallisen oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä.”

Silloin ylipappi repi vaatteensa ja sanoi: “Hän on puhunut jumalanpilkkaa! Miksi tarvitsemme lisää todistajia? Katsokaa, nyt olette kuulleet jumalanpilkan. Mitä mieltä olette?”

“Hän on kuoleman arvoinen”, he vastasivat. Sitten he sylkivät hänen kasvoilleen ja hakkasivat häntä nyrkillä. Toiset löivät häntä ja sanoivat: “Profetoi meille, Kristus. Kuka sinua löi?” (Matt. 26:57-68)

Aikaisin aamulla kaikki ylipapit ja kansan vanhimmat päättivät surmata Jeesuksen.

He sitoivat hänet, veivät hänet pois ja luovuttivat hänet maaherra Pilatukselle. (Matt. 27:1-2)

Noahiden lait

Lokakuussa 2023, kun Mike Johnson valittiin edustajainhuoneen puhemieheksi Yhdysvaltain kongressissa, varoitin silloin yleisöä ja kirjoitin:

Ettekö te sionistiset evankeliskristityt ymmärrä, kuinka nykyajan Israelin tukeminen johtaa lopulta siihen, että uskonne Jeesukseen Kristukseen luvattuna Messiaana myös julistetaan laittomaksi vihapuheena ja “antisemitistisenä”? ( Lähde .)

Ja juuri niin hän teki eilen, 6 kuukautta myöhemmin.

Kuten tuolloin kirjoitin, tätä suunnitelmaa leimata uskoa Jeesukseen Messiaana ja historiallisia tietoja hänen kuolemastaan ​​ja ylösnousemuksestaan ​​”vihapuheeksi” ja “antisemitismiksi” on suunniteltu vuodesta 1991 lähtien, kun Noahiden lait hyväksyttiin. , jonka jokainen presidentti sen jälkeen on vahvistanut joka vuosi “koulutuksen ja tiedon jakamisen päivänä Yhdysvalloissa” juuri ennen pääsiäistä.

Tässä on kuvaus alkuperäisestä julistuksesta, jonka jokainen Yhdysvaltain presidentti on allekirjoittanut Jimmy Carterin jälkeen.

Koulutuksen ja tiedon jakamisen päivä on päivä, jonka Yhdysvaltain kongressi on perustanut rebben, rabbi Menachem Mendel Schneersonin kunniaksi.

Se kehottaa kiinnittämään enemmän huomiota koulutukseen ja tunnustaa Rebben elinikäiset pyrkimykset koulutukseen.

Vuodesta 1978 lähtien presidentti on julistanut Yhdysvaltojen koulutus- ja jakamispäivän joka vuosi Rebben syntymäpäivänä juutalaisessa kalenterissa 11. Nissan, joka on neljä päivää ennen pääsiäistä ja voi siten yleensä osua gregoriaanisen kalenterin mukaan 21. maaliskuuta ja 21. huhtikuuta. .

Presidentti Ronald Reagan kirjoitti julistuksessaan vuonna 1982:

Loistava esimerkki kaikkien uskontojen ihmisille siitä, mitä koulutuksen tulisi olla, on Lubavitch-liike, jota johtaa rabbi Menachem Schneerson, maailmanlaajuinen henkinen johtaja, joka viettää 80. syntymäpäiväänsä 4. huhtikuuta 1982. Lubavitcher Rebben työ muistuttaa meitä siitä, että tieto on arvoton tavoite, ellei siihen liity moraalista ja hengellistä viisautta ja ymmärrystä. Hän on antanut elävän esimerkin Seitsemän Noahiden lain ikuisesta pätevyydestä, moraalisäännöstöstä meille kaikille uskonnollisesta vakaumuksesta riippumatta. Voiko hän mennä vahvuudesta vahvuuteen.

Tunnustuksena Lubavitcher Rebben 80. syntymäpäivän johdosta Yhdysvaltain senaatti ja kongressin edustajainhuone hyväksyivät edustajainhuoneen yhteisen päätöslauselman 447 julistaakseen 4. huhtikuuta 1982 “kansalliseksi pohdiskelupäiväksi”.

Presidentti George HW Bush kirjoitti julistuksessaan vuonna 1989:

On sopivaa, että kunnioitamme rabbi Schneersonia ja tunnustamme hänen tärkeän panoksensa yhteiskunnan hyväksi. Suuri kansakuntamme on oikeutetusti ylpeä sitoutumisestaan ​​oikeudenmukaisuuden, tasa-arvon ja totuuden periaatteisiin. Amerikkalaiset ymmärtävät myös, että meillä on vastuu innostaa samaan sitoutumiseen tuleville sukupolville. Olemme suuren velan Rabbi Schneersonille ja kaikille niille, jotka edistävät moraalisia ja eettisiä arvoja ja niiden tärkeyttä korostavaa koulutusta.

Tunnustuksena Rabbi Schneersonin elintärkeistä ponnisteluista ja hänen 87-vuotissyntymäpäivänsä kunniaksi kongressi edustajainhuoneen yhteisellä päätöslauselmalla 173, joka nimesi 16. huhtikuuta 1989 ja 6. huhtikuuta 1990 “koulutuspäiväksi, USA”.

Presidentti Bill Clinton kirjoitti julistuksessaan vuonna 1995:

“Rabbi Menachem Mendel Schneerson, Lubavitcher Rebbe, ymmärsi hyvin, kuinka tärkeää on hoitaa sydäntä yhdessä mielen kanssa. Koko pitkän ja rikkaan elämänsä ajan hän uskoi, että nuortemme koulutus onnistuu vain, jos se pyrkii rakentamaan luonnetta ja älyä, jos se opettaisi rehellisyyttä, suvaitsevaisuutta ja hyvää kansalaisuutta sekä kieltä, matematiikkaa ja tiede.

Tänä vuonna omistautukaamme uudelleen opettamaan oppimisen rakkautta, jota rabbi Schneerson puolusti ja jota hänen kaltaiset välittävät johtajat vahvistivat kaikkialla maassamme. Samalla kun tarjoamme opiskelijoillemme heidän tarvitsemaansa tietoa ja käytännön työkaluja, välitämme heille myös ymmärryskyvyn, joka voi auttaa tekemään heidän elämästään mielekkäämpää.”

Presidentti George W. Bush kirjoitti julistuksessaan koulutus- ja jakamispäivänä 2007:

”Koulutus- ja jakamispäivä kunnioittaa Rebbettä ja korostaa sitoutumistamme opettaa seuraavan sukupolven amerikkalaisille arvoja, jotka tekevät maastamme vahvan. Lubavitcherin rabbi uskoo, että yhteiskunnan on tehtävä “uusi sitoutuminen ystävällisyyteen”, ja hän auttoi perustamaan koulutus- ja tukikeskuksia, jotka tarjoavat sosiaalipalveluohjelmia ja humanitaarista apua ympäri maailmaa.

Presidentti Barack Obama kirjoitti julistuksessaan koulutus- ja jakamispäivänä 2009:

”Harva on ymmärtänyt nämä ideat paremmin tai edistänyt niitä menestyksekkäämmin kuin rabbi Menachem Mendel Schneerson, Lubavitcher Rebbe, joka korosti koulutuksen ja hyvän luonteen merkitystä. Perustamalla koulutus- ja sosiaalipalvelulaitoksia eri puolille maata ja ympäri maailmaa Rabbi Schneerson pyrki voimaannuttamaan nuoria ja innostamaan kaikenikäisiä ihmisiä. Tänä päivänä soitamme hänen puhelunsa uudelleen.”

Presidentti Donald Trump kirjoitti koulutus- ja jakamispäivänä 2017 antamassaan julistuksessa:

”Koulutus- ja jakamispäivä tunnustaa rabbi Menachem Mendel Schneersonin, Lubavitcher Rebben, merkittävät ponnistelut arvopohjaisen koulutuksen avulla ajaaksemme kansakuntamme lapsia kohti amerikkalaista unelmaa. Kouluttajana Rabbi Schneerson ymmärtää, että koulutus on epätäydellistä, jos se on vailla moraalista kehitystä. Optimismin hengessä hän pyrki opettamaan lapsille rehellisyyttä, sivistystä, eroja kunnioittavaa ja itsekuria älyllisen ankaruuden lisäksi.

Presidentti Joe Biden kirjoitti julistuksessaan koulutus- ja jakamispäivänä 2022:

“Rebben työ muistuttaa meitä, profeetta Aamoksen sanoin, “vihaa pahaa, rakastaa hyvää ja vahvistaa vanhurskautta portissa”. Meillä kaikilla on yhteinen vastuu tehdä näistä sanoista totta – luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella – ja kylvää rakkauden, ystävällisyyden ja empatian siemeniä jokaisen amerikkalaisen lapsen sydämiin ja mieliin… Tänään – 120-vuotispäivänä Rebbe olisi ollut – juhlitaan kaikkia kasvattajia, puolestapuhujia ja pioneereja, jotka antavat nuorille opetuksia, jotka luovat välittäviä naapureita ja vahvempia yhteisöjä.”

Vuoden 1991 lakiehdotuksessa kuvattiin Noahiden lakeja “eettisiksi arvoiksi ja periaatteiksi, jotka muodostavat sivistyneen yhteiskunnan perustan ja joille suuri kansakuntamme perustettiin”. ( Lähde .)

Joe Biden allekirjoitti sen uudelleen viime kuussa 19. huhtikuuta.

Tässä on aiemmin julkaisemani tiedot Noahiden laeista.

Entinen kongressiedustaja Bill Dannemeyer, joka oli virassa näiden lakien hyväksymisen aikaan, on herättänyt hälytyksiä siitä, mitä nämä lait tarkalleen ottaen tarkoittavat.

NYT HALLITUS VOI TAPAHTA LAILLISESTI KRISTITTYJÄ

kirjoittanut Bill Dannemeyer ( Dr. Lorraine Dayn aviomies )
Yhdysvaltain kongressiedustaja, 1979-1992

Fragmentit:

Yhdysvaltain hallitus voi nyt laillisesti tappaa kristittyjä Jeesuksen Kristuksen palvonnan “rikoksen” vuoksi! Amerikkalaisia ​​vastaan ​​ovat tehneet pirullisen petoksen heidän OMAT johtajansa, senaattorit ja kongressiedustajat, jotka ovat myyneet sielunsa paholaiselle.

5. maaliskuuta 1991 edustajainhuoneessa ja 7. maaliskuuta 1991 Yhdysvaltain senaatissa senaattorit ja kongressiedustajat hyväksyivät ilman Yhdysvaltojen kansan tietämystä tai panosta niin törkeän lain – ja suorastaan ​​perustuslain vastaisen. – että amerikkalaiset pakotetaan noudattamaan hirviömäisiä sääntöjä, joita kutsutaan Noahide-laiksi, jotka tekevät uskosta Jeesukseen Kristukseen rikoksen, josta voidaan rangaista giljotiinilla!

20. maaliskuuta 1991 presidentti George HW Bush, oletettu kristitty, allekirjoitti lain.

Ennen kuin vastaat “EI, se ei ole mahdollista – ei vapaassa maassamme!”, anna minun selittää.

Tämän lain kohta, HJ Res. 104, on minulle erityisen ongelmallinen, koska olin Yhdysvaltain edustajainhuoneen jäsen lain hyväksymisen aikaan.

Vielä pahempaa, olin parlamentissa sinä päivänä, kun lakiesitys hyväksyttiin, äänestämässä muusta lainsäädännöstä.

Yhdysvaltain kongressiedustajana minulla ei kuitenkaan ollut tiedossa, että se oli mennyt läpi tai edes siitä, että siitä äänestetään.

Miten tämä voi tapahtua? Kuinka petos saattoi olla niin levinnyt, että me, jotka vannoimme noudattamaan maamme perustuslakia, varsinkin ne meistä (todellakin harvat), jotka todellakin otimme vakavasti asemamme kansan suojelijana, voisimme jäädä täysin hämärään? tämän lakiehdotuksen sisällöstä ja sen hyväksymisestä tämän maan johtajien toimesta – petoksen ja petoksen kautta?

Näin kävi! (Lue koko artikkeli täältä. )

Bill Dannemeyer kuoli vuonna 2019. Hänen vaimonsa Dr. Lorraine Day käsitteli tätä myös Israeli News Liven tunnin mittaisessa haastattelussa:

DR. Lorraine Day puhuu Noahiden lakien hyväksymisestä

Israeli News Livessä oli erityinen vieras, joka varmasti saa monet ihmiset ajattelemaan. Katso, kuinka pääsemme totuuteen joistakin oudoista aiheista. Tohtori Lorraine Day kertoo meille Noahiden laeista ja siitä, kuinka ne hienovaraisesti allekirjoitettiin laiksi hänen miehensä ollessa Yhdysvaltain kongressiedustaja. Hän paljastaa salaseurat ja eliittisionistit, jotka johtavat meidät uuteen maailmanjärjestykseen. http://www.drday.com/

En usko, että Noahiden lait ovat salaliittoteorioita, koska juutalainen lukija nimeltä Amy Reissner lähetti minulle äskettäin sähköpostia ja totesi, että Noahiden lait ovat todellisia.

Yksi juutalaisuuden tunnusmerkeistä on juutalaisille annettu Toora. Tooraa noudattava juutalainen kansa elää liiton mukaan ja yrittää noudattaa 614 käskyä. Meille annettiin Toora tuomaan G-D:n valoa maailmaan.

Noahiden lait, mukaan lukien 10 käskyä, on tarkoitettu ihmisille, jotka eivät ole juutalaisuskoisia. En ole varma, mistä saat uskosi, mutta Jeesus oli juutalainen, eikä hän ollut eikä ole messias. Kun Messias tulee, rauhan, pyhyyden ja pelastuksen jumalallinen valo saapuu maan päälle. (Henkilökohtainen sähköposti lähetetty Brian Shilhavylle Health Impact Newsin toimittajana.)

Tietenkään Amyn näkemykset eivät edusta kaikkia juutalaisia, sillä tunnen joitakin Health Impact News -uutislukijoita, jotka ovat juutalaisia, jotka asuvat Israelissa ja ovat myös hyväksyneet Jeesuksen Kristuksen Messiaana. ( Lähde .)

Ja kuitenkin, kuten näemme eilen kongressin äänestyksistä, enemmistö amerikkalaisista haluaa palvella sionismia ja olla sionististen tehtävienjohtajiensa orjia.

Tie Harmagedoniin ja pyhien vainoamiseen, kuten Raamatussa ennustetaan, on päällystetty evankelikaalisten sionistikristityjen toimesta, jotka palvovat Israelia.

Amerikkalaiset kristilliset sionistikirkot ovat vaarallisimpia paikkoja nykyään.

Jos luulit, että COVID-rajoitukset ja rokotteet olivat huonoja, et ole vielä nähnyt mitään.

He erottavat sinut synagogasta (kirkosta); Itse asiassa tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa sinut, luulee tekevänsä palveluksen Jumalalle.

He tekevät sellaisia ​​asioita, koska he eivät tunne Isää tai minua. (Joh. 16:2-3)